2015. Reklame bez granica

Nakon uspješno realiziranog projekta „Abeceda financija za mlade“, Hrvatski institut za financijsku edukaciju pokreće novi projekt pod nazivom „Reklame bez granica“. Projekt se provodi uz potporu Grada Zagreba udrugama za mlade Grada Zagreba.

Cilj Programa je, kroz interaktivne radionice, upoznati mlade kako reklame utječu na odluke o kupnji te koje su negativne posljedice neracionalne potrošnje. Na radionicama polaznici usvajaju znanja i vještine koji će im pomoći da se razviju u razumske potrošače te osvijeste svoje impulzivne odluke o kupovini uvjetovane reklamama.

Projekti „Abeceda financija za mlade“ i „Reklame bez granica“ u tom smislu međusobno se nadopunjuju. Za uspješno upravljanje osobnim financijama ključno je razumjeti što utječe na naše odluke o kupnji.

Ciljana skupina polaznika su mladi, jer su upravo oni posljednjih nekoliko desetljeća u snažnom fokusu marketinških stručnjaka koji se koriste svim raspoloživim znanjima i tehnikama kako bi pridobili njihovu pažnju. Interes za ovu skupinu potrošača je velik s obzirom da:

  • mladi raspolažu određenim novčanim sredstvima 
  • indirektno unutar obitelji imaju značajan utjecaj na odluke o potrošnji, a s druge strane 
  • još uvijek nemaju dovoljno razvijenu svijest o novcu.

Njihove odluke o kupnji uglavnom su impulzivne i nedovoljno informirane. Sve navedeno mlade izlaže riziku od prezaduživanja već u ranoj dobi. Ključno je podržati i usmjeriti mlade od rane dobi da razvijaju svoj intelekt, talente, svijest o sebi te vrijednosti i vještine koje će im koristiti u životu.

Usvajanje vještina o upravljanju novcem doprinosi donošenju kvalitetnijih odluka koje se temelje na prikupljenim informacijama i stvarnim potrebama. U konačnici samo informiran potrošač traži povoljnije uvjete te poznaje svoja prava i obveze.

 

Radionice se održavaju od 11.  – 13. studenog 2015.g.

 

8.11.2015.